onsdag 19 september 2012

Here comes the bride


I den här asken med midnattsblått band ligger det finaste smycket jag någonsin sett: min vigselring!

Jag ska nämligen gifta mig! Det känns helt galet och fantastiskt på samma gång. Visserligen har jag ju vetat att jag ska gifta mig ända sedan jag blev förlovad, men det känns som himla verkligt nu när allt är bokat och inbjudningarna skickade och ringarna ligger i den här lilla asken. I november blir det av och jag (och min kille såklart) längtar som bara den. Men vi längtar inte bara. Vi planerar också. Ordnar och fixar och bokar och mejlar och ringer och styr upp. Det är liksom ganska så mycket som ska styras upp.

Jag blir alldeles snurrig av lycka när jag tänker på hur fantastisk den där dagen i mörkaste hösten kommer att bli. Om ungefär två veckor ska jag åka upp till Stockholm och prova ut en klänning och förhoppningsvis hitta en som jag älskar. Skoja inte om jag är peppad! Den här hösten kommer att bli den bästa nånsin.

6 kommentarer:

Emelie Öberg sa...

Yes glitter är så fint!:) Vad roligt med bröllop! Grattis!

Maja sa...

Åh, grattis! Vad underbart med bröllop!! :)

Sara sa...

Ja proviva är så gott :)

Åh vad kul att ni ska gifta er, grattis :)

rebecca sa...

svar: ja, vi hade det så himla bra!

lisa sa...

skoj och grattis :D

Elin-Alice sa...

Men åh, så underbart & fint & spännande! Grattis!