tisdag 25 september 2012

Seriehöst

En asabrasa grej hem att hösten är här är att alla serier kommer igång igen. Jag följer ju ganska så många serier (typ 16 i veckan eller nåt..) så detta är himmelen för mig. Äntligen är alla mina bästa serier tillbaka med nya säsonger (förutom Cougar Town som inte kommer förrän i januari, hur länge som helst kvar ju). Sexton serier i veckan är jättemånga och det krävs noga planering för att hinna med det. Nästan så att jag blir stressad. Men inte vill jag sluta titta på nån för det.

1 kommentar:

kajsa sa...

Jag följer definitivt inte så många serier men en del bra grejer. Och som du säger; bra grej med hösten är att de serierna kickar igång. Annars är jag väldigt inne på att streama märkliga serier som aldrig kommer till sverige. Vilket jag gjort hela dagen i mitt ynkliga sjukdomstillstånd!