onsdag 4 april 2012

When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground.

Game of Thrones är tillbaka! Efter en lång, lång väntan så har alltså äntligen säsong två börjat. Och jag har inte hunnit läsa ut bok två, precis som jag inte läst ut bok ett innan jag såg säsong ett. Men men, det gör i och för sig bara det hela mer spännande, eftersom jag inte vet allt som kommer att hända. Jag är så himla peppad. Game of Thrones är en av de bästa serierna på länge. Och så himla snygg.
Alla som inte sett säsong ett borde se den bums, och sedangå direkt på säsong två. Ni kommer inte ångra er, jag lovar. Det är mycket krig och vedermöda och sex och kallt och fattigt och rikt och konstigt och DRAKAR! Så himla mycket bra i en serie.



(Bilden kommer från Imdb)

Inga kommentarer: