söndag 22 april 2012

Shoppa Indiska på webben


Jag såg precis att Indiska öppnat en webbshop. Roligt! Fast det kanske var länge sedan, jag är kanske lite efter, men idag var första gången jag såg det. Så himla bra. Jag, som bor i en liten ministad utan några affärer, tycker att precis alla butiker borde ha en webbshop också. Och jag blir jätteglad när fler och fler startas. Indiska har både kläder, accessoarer och inredningsprylar i sin. Bra det, jag gillar när man kan handla allt och hela sortimentet finns med. Jag har inte provat att handla härifrån, men det stod att leveranstiden är 2-5 arbetsdagar och det är en helt godkänd leveranstid. Det finns inget jag avskyr så mycket som långa leveranstider. När jag har beställt nåt vill jag att det ska komma direkt, på stört.
Om jag skulle välja nåt att handla från Indiska skulle det vara den söta, gula klänningen längst till vänster. Den är verkligen så himla sommarfin.

1 kommentar:

Miriam sa...

Klänningen var verkligen jättefin!! :D ♥