onsdag 11 april 2012

Randigt och regnigt


Såhär såg jag ut i morse innan jobbet. Inte så fantasifullt, men vem har fantasi klockan 05.00? Inte jag i alla fall, då är det robot som gäller. Gå upp, på med kläder, ät, ut med hund, gå. Snabbt och smidigt. En klänning fick agera tunika över jeans för att dölja en stor reva nära skrevet. Dock ser jag att det nästan är gravidvarning på klänningen, det vill säga att den gör att en ser tjockare ut. Inte så läckert. Men är jag noga med att dra ner den så går det nog bra.

3 kommentarer:

INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration sa...

fint med randigt!

Matilda sa...

Ja, jag förstår inte heller det där med att hinna med dagens outfit. Jag går upp halv sex. Klär på mig, äter, borstar tänderna, cyklar iväg...
Lägger jag 5 minuter extra på nånting krashar schemat och ajg får borsta tänderna på jobbet istället.

moa 97 sa...

blogving byte?
min blogg är
http://mosansliv.blogg.se/