onsdag 4 april 2012

Påskiga pasteller


Jag blev himla glad när jag klickade in på H&M i förmiddags. Det fanns så himla mycket fint. I fina, milda pastellfärger. Kläder som skulle passa alldeles perfekt när jag ska kalasa i påsk. Den mintgröna kjolen och den vita blusen med skört gillade jag allra mest. Jag blir alldeles glad av sådana här fina färger. När jag ser en massa fina färger vill jag kasta ut alla beiga och svarta plagg som jag äger. Kan det bli tråkigare än så? Jag måste bara börja bära ännu mera färg! Det är ju så otroligt fint. Jag vill se ut som en påskkaramell!



(Allt i bilden kommer från H&M)

4 kommentarer:

Karin sa...

Åh jag har jättesvårt för alla pasteller!

Sari sa...

Så fint kollage, gillar allt på bilden!

Lisa sa...

åh så himla fint! jag har beställt örhängena från H&M. jättefin kjol å klänning! vill också ha.

Filippa sa...

Hittade inte kjolen på hm sida.=(