fredag 25 mars 2011

day 20 - favorite movie from your favorite actor/actress

vilken svår fråga, jag vet inte riktigt om jag har en favorit-skådis. det finns många som jag tycker är bra, men inte någon som jag följer slaviskt och tittar på varje film den personen är med i bara för att. fast nog finns det vissa som jag gillar mer än andra.
en sådan skådespelare är emma stone. hon är ganska fantastiskt. nästan allt hon rör blir till guld. om inte hela filmen, så i alla fall hennes insats. hon var ju med både i superbad och i zombieland, både två ganska fantastiska filmer. men den allra bästa filmen med emma stone är ju ändå easy a. den filmen är verkligen underbar. en klockren high school-film. och det skadar ju inte att emma stone är alldeles dö-snygg.

1 kommentar:

Emeli/lovely chaos sa...

God morgon!
Tack för din fina kommentar om väskan <3
Å, jag gillar din lugg! Ska klippa mig på torsdag - ska man våga klippa lugg kanske?!
Ha en skön lördag.
Kram Emeli