torsdag 4 april 2013

I don't give a damn about my bad reputation, you're living in the past it's a new generation. A girl can do what she wants to do and that's what I'm gonna do. And I don't give a damn about my bad reputation


Idag bar jag flätor i håret och en prickig blus. Detta är min absoluta favoritfrisyr alla kategorier. Den är så himla lättfixad och den håller effektivt bort allt hår från ansiktet, samtidigt som den är ganska tjusig. Bästa frillan.

Blusen är jag också väldigt förtjust i. Idag tog jag upp den ur tvättkorgen för att använda den igen. Jag trodde att jag skulle tvätta för ett tag sedan, men kom aldrig för mig att boka tvättid. Idag blev jag sugen på att använda den igen, så jag tog helt sonika upp den ur tvättkorgen. Lite sunkigt kanske, men jag kan väl inte vara den enda som gör så?

1 kommentar:

Felicia sa...

Haha nej! Jag gör också så ibland.. :D