måndag 22 april 2013

Den senaste tiden (från Instagram)

Jag har varit upptagen non stop den senaste tiden. Det är jobb och det är praktik och det är skola och det är möten av alla de slag. Jag har gått upp klockan halv sex varje morgon i flera veckor. Men lite annat har jag ju hunnit med mellan varven också.

Jag har till exempel haft på mig nagellack i samma färg som selleri. 


Jag har gått en nostalgisk promenad längst bullervallen vid Hagtornsvägen. Där bodde jag ett par år när jag var liten och då lekte vi alltid vid bullervallen.


Jag har gått upp tidiga morgnar, och Blixten har följt med upp som sällskap. Tyvärr är han sämst som morgonsällskap, för han bara somnar i soffan.


Jag har pluggat och druckit findricka. Det blir mycket roligare än plugga då (dock inte alltid lika effektivt).


Jag har haft på mig ett halsband med silverkulor.


Jag har diskat pastellfärgad disk.


Jag har gömt köttbullar i bokhyllan som Blixten fått leta efter. Han hittar alltid alla i en väldig fart.


Jag har ätit frukostmacka med minigurka på.


Jag har gosat med Blixten.


Jag har varit i skolan och haft på mig hängselklänning. Jag älskar hängselklänning. 


Jag har jobbat helg och ätit godis på kvällarna.


Jag har jobbat helg och varit glad när passen slutat.


 Jag har suttit i solen på min balkong och njutit av vårvärmen. Jag fick nästan lite färg i ansiktet. Men bara nästan. 


Inga kommentarer: