torsdag 8 augusti 2013

Is everyone hanging out without me?

Den här boken var asbra. Is Everyone Hanging Out Without Me? (And Other Concerns) av Mindy Kaling är en bok en läser ut på en dag, men det kommer vara en fantastisk dag. Och det är ungefär allt jag har att säga om saken. Mindy Kaling är ett himla roligt geni och hon har kanske det grymmaste jobbet nånsin, manusförfattare till komediserier.


Köp den här lilla pärlan till bok och njut. Läs sen Tina Feys Bossypants. Känn igen dig. Bli arg. Bli glad. Bli sur. NJUT.


Mindy Kaling är en sån där person som jag vill vara precis likadan som men som jag aldrig kommer att bli lika nördcool som.

(För övrigt är det ju nåt som jag skitofta tänker på: om alla umgås utan mig och liksom inte säger nåt. Mindy alltså, huvudet på spiken osv.)

Inga kommentarer: