onsdag 14 augusti 2013

Det har varit mycket långa byxor de senaste dagarna

Det märks att temperaturen blivit en aning kyligare på mina klädval. Jag har använt mycket byxor den senaste tiden. Vilket inte alls är mig emot, jag längtar efter att använda jeans igen efter en lång och varm sommar.


Jag har bara två bra jeans, ett par svarta och ett par mörkblå. Jag är hela tiden rädd att röra mig i dem för jag har fått för mig att de kan spricka i sömmarna då och jag vill inte bli av med ett par bra byxor. Det är inte helt lätt att hitta jeans som är sköna, snygga och sitter bra överallt. De två jag har vill jag använda alltid och hela tiden. Problemet med det är att de slits och blir bleka i färgen. Svarta jeans som är grådaskiga är allt annat än roligt. 


Ganska skönt att jag inte har större problem i livet än att fundera över mina byxor. 


Inga kommentarer: