torsdag 1 september 2011

Lite lätt handikappad

Jag vet inte om jag har skrivit det redan, men jag har ramlat illa och slagit i armen. Ja, det hände när jag håll på att packa in kartonger i en flyttbil. Jag tappade fotfästet och föll och tog emot mig felaktigt med ena armen. Det hände i fredags och det gör fortfarande himla ont. Så jag har bara en fungerande arm. Det är så otroligt frustrerande, för jag kan ju inte göra allt jag vill i nya lägenheten. Jag kan inte skruva ihop tunga saker eller bära upp grejer på vinden. I ärlighetens namn kan jag knappt diska eller knäppa byxorna, det är så himla irriterande. Och jag har märkt hur mycket saker man behöver två fungerande händer till. Nästan allt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Li sa...

Vad fin du är! Trist med handen, feel better.