söndag 11 september 2011

Fire Walk with Me





Jag har börjat kolla på Twin Peaks. Eller börjat och börjat, jag ligger någonstans i mitten på säsong två. Det är andra gången jag försöker komma igenom den serien. Första gången kom jag bara några avsnitt tills tittandet kom av sig, men nu går det bättre. Twin Peaks känns ju som en sån här serie som man bara ska ha sett. Och jag gillar vad jag ser, det är helt klart en bra serie. Men främst är den så himla, himla snygg. En blandning mellan 50-tal och 80-tal, på ett alldeles perfekt sätt. Nu är jag lite spänd på hur det hela ska sluta.

3 kommentarer:

Sara sa...

Åh jag skäms, för jag har inte sett Twin Peaks ännu! Fast brukar lyssna på soundtracket och få rysningar så ja, jag borde verkligen!

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Jag är jättesugen på att se Twin Peaks! Vet inte varför jag inte gjort det ännu, jag har hört så mycket positivt om den =)

Majsan sa...

Åh kultserie :)

Sv: Ja, det är jättefint :)En sån där nyans som funkar både till vardags och till fest :)