torsdag 22 september 2011

Hej då, Malmö

Efter att ha varit i Linköping under lördagen och söndagen åkte jag och min kille till Malmö på söndagskvällen. När vi kom fram var det mörkt och istället för att gå till vår gamla lägenhet, den vi har bott i de senaste fyra åren, gick vi till Västra Hamnen och Jocke istället. På måndagen var det dags för besiktning av gamla lägenheten, säga hej då och lämna tillbaka nycklarna för gott. Vi tillbringade dagen med att fika och äta lunch med Maia respektive Amanda, två av de bästa Malmöborna jag vet. På kvällen hann vi med att dricka öl och gå på Final Destination 5 i 3D med Jocke. Den filmen var den galnaste 3D-filmen jag sett. Under en och en halv timme flög det avslitna kroppsdelar mot en och folk dog som flugor. Inte alls lika bra som klassikern Final Destination, det vill säga ettan i den "serien". Tidigt på tisdagsmorgonen gick tåget hem igen. Nu vet jag inte när jag kommer åka till Malmö nästa gång. Det känns faktiskt himla konstigt.








(Haha, dör lite av den här bilden. Båda ser så himla knäppa ut. Lite galen massmördare-utseendet.)


2 kommentarer:

ANNA sa...

Trist att lämna Malmö! Älskar den stan.

http://hannaskrypin.se sa...

Vad fina de två översta bilderna är!