fredag 9 september 2011

Lime in the coconut



Idag svettades jag runt i cremefärgad, stickad tröja och jeans. När ska jag lära mig att det faktiskt kan vara varmt på förhösten med? Aldrig verkar det som.
Imorgon ska jag förhoppningsvis till Öppen Hand och titta om jag kan titta nåt till lägenheten. En klädhängare, ett par avlastningsbord och ett bord till vardagsrummet skulle vara optimalt, men en sådan tur har man väl inte. Men jag hoppas! Hoppet är ju det sista som överger en, säger dom. Och det skulle ju vara himla skönt att hitta lite möbler som jag känner saknas i lägenheten.

1 kommentar:

Ella sa...

Öppen hand, är det en second hand butik med möbler? :) Det låter som det xP

Håller tummarna för att du hittar det du söker!

----

Ja dom ha sjukt fina kläder i den filmen! Älskar hennes rosa tunna kjol, köpte en liknande fast kortade för inte så länge sedan ;)

KRAM!