onsdag 28 september 2011

Previously on Grey's Anatomy...




Grey's Anatomy är en sån där serie som jag tittade väldigt intensivt på för ett par år sedan och har sett alla avsnitt ungefär fram till säsong sex någon gång. Men sedan slutade jag bara. Vad jag vet så går den fortfarande (väl?), men jag tappade intresset. Eller helt enkelt glömde av det, jag vet inte. I alla fall går det ett avsnitt varje förmiddag på TV. Jag har börjat titta igen lite smått. Och såklart fallit för serien igen. Eftersom jag har en del säsonger hemma, så har jag börjat intensiv-kolla igen. Så nu ligger jag massa avsnitt före de som sänds på TV. För den är ju så himla bra! Så nu kommer jag säkerligen totalfastna för den här serien igen. Jag gråter till var och vartannat avsnitt och tänker att den här serien, den är ren njutning. För det är bra att gråta ibland. Så där av ingen speciell anledning. Bara för att livet på ett sjukhus i Seattle kan vara så jobbigt. Så ensamt och så sorgligt. Och samtidigt alldeles fantastiskt. Såklart. Det är ju TV.

2 kommentarer:

Jennilie sa...

Sv: Tack och eller hur, inte så ofta man hittar ett par dr martens i fint skick på loppis :)

jennys dockhus sa...

jag är helt fast i greys, har inte missat en säsong alls :P och är glad att det är premiär idag