torsdag 8 september 2011

Lite trasig

Idag tillbringade jag halva dagen på röntgen och akuten för att kolla upp min arm. Det var första gången jag blev röntgad, så det var ganska så spännande. Fast mest bestod dagen av väntan i olika väntrum och undersökningssalar. Och nog hade jag en liten fraktur i underarmen allt. Skönt att veta att jag inte varit galen som haft så himla ont sedan fallet för två veckor sedan. Tyvärr blev jag ju inte ordinerad jättemycket vila och tv-serie-tittande (det hade ju varit ganska så skönt), utan jag skulle fortsätta använda armen så mycket som det går...

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Oj det lät inte kul:( kanske inte jag ska klaga hehe. Känner mig alla fall mycket bättre nu:)

andrea säll. sa...

Sv: Jaa, it sure is!

Li sa...

Tack Kajsa.! Jag gillar din skjorta verkligen. Hoppas det går bra med din arm.