måndag 5 september 2011

En liten promenad






För en vecka sedan drog jag med min kompis Johan på en morgonpromenad. Vädret var mulet, men det var varmvarmt ute, så jag blev dö-svettig. När man går en promenad i Oxelösund får man titta på väldigt fina hus och miljöer. Jag älskar verkligen att bo nära vattnet. Vi gick genom skogen också, ute på Femöre, och där fick vi se får. Tyvärr blev de rädda när vi ville klappa dem (vilket ju var himla synd), men det är fint att bara se dem. Djur är ju något av det bästa jag vet.

5 kommentarer:

Sara sa...

Skulle också vilja bo vid havets kant, gör det bara på sommarn och så

Jennilie sa...

Sv: Tack så jätte mycket :D

Rumlan sa...

Åh, vad fint du har det här på din blogg. Med fåglarna i bakgrunden och fina bilder överallt :* Och tack för kommentaren du lämnade hos mig <3

Lisen sa...

Vilka fina bilder!

Cindy sa...

OH YES så snygga kläder. Fina bilder!