söndag 13 februari 2011

solgult & ärtgrönt


(de två gula kommer från asos, den gröna på översta raden kommer från the cambridge satchel company och den nedre gröna kommer från h&m)

jag är väldigt förtjust i väskor i starka färger, helst starkt grönt eller gult. men frågan är ju om jag verkligen skulle använda en sådan väska särskilt mycket? den matchar ju liksom inte med allt och det skulle ju vara himla tråkigt om jag ändå faller in i gamla spår och använder en svart eller brun, när jag har en sådan färgglad karamell i garderoben.

5 kommentarer:

Siri - En personlig blogg om mode och stil. sa...

sv: Ja men visst är det fint med gult :) Härligt kollage!

Malin sa...

Himla fina! Jag är lite sugen på den gröna från H&M, men tycker att den bruna i samma sort också är himla fin :) Lite beslutsångest sådär.

Hannan sa...

The cambridge satchel company-väskan är den finaste väskan som finns tror jag.

Matilda sa...

Tack den är från Monki!

Julia sa...

Himla fina väskor! :)