onsdag 9 februari 2011

makaroner

för någon dag sedan blev jag så galet sugen på makaroner. vilket är ganska konstigt, för jag är inte särskilt förtjust i makaroner. under hela tiden jag och min kille bott ihop, har vi aldrig köpt makaroner. vi äter aldrig det. de är lite meningslösa. det finns ju annan pasta som är så mycket godare (och roligare! för sånt är viktigt när man äter pasta). men i förrgår så gjorde vi slag i saken och köpte hem en förpackning makaroner. igår åt vi dem. två gånger. både till lunch och middag (fast med olika tillbehör, så då blir det ju olika rätter. faktiskt). det var hur gott som helst! från och med nu älskar jag makaroner. de är ju så små och gulliga. och de har en ganska rolig form faktiskt. om man tänker efter.

alltså, det är inte bara makaroner på bilden, det är ädelostsås inblandat också.

3 kommentarer:

Linnéa sa...

SV: Ja visst har dem det? Så himla billigt också!
Haha, helt ärligt. Korv och makaroner! MUMS!

Hanna sa...

Haha håller med! Mackisar e grymt!:)

Emma says... sa...

jag är heller inget fan av makaroner, fast igår åt jag makaronipudding, konstig craving jag med... hmm... måste ligga något makaronigt i luften!