måndag 7 februari 2011

get in loser, we're going shopping


igår var det söndag och jag var färdig med allt plugg. då var det ju ett utmärkt tillfälle att kolla på film. en liten fågel viskade i mitt öra att det kommit en uppföljare/remake till den utmärkta filmen mean girls. det betydde att jag ju såklart var tvungen att se den. mean girls 2 var långt ifrån lika bra som orginalet, men ändå värd att se om man (som jag) är ytterst förtjust i high school-filmer.
mean girls kom 2004 och jag har älskat den sen dess. den är verkligen den perfekta tonårs/high school-filmen. så himla knäpp och rolig. och lättsam, självklart, det är inget tungt drama vi talar om. men har man inte sett den, borde man såklart göra det. nu. på direkten.

6 kommentarer:

lovisa/polichinelle sa...

åh, tusen tusen tack! det värmer verkligen jättemycket att höra!

stilist sa...

Det är verkligen en otippat bra film, min favoritcommentar är "She doesn't even go here!" haha, ständig kommentar jag och mina vänner kör med.

June sa...

Sv: Ja, läppstiften är verkligen något extra :)

hanna sa...

tack så mycket :)

Emma sa...

Haha helt underbart att dra repliker ur den ju!<3

Emma says... sa...

jag gillar att slappna av med en highschoolfilm. :)