torsdag 17 februari 2011

day 09 – a book you thought you wouldn’t like but ended up loving


okej, nu fuskar jag lite här igen. för det här är ju ingen bok, det är ju en trilogi. men egentligen gäller det ju bara första boken. det var så himla bra att jag ville läsa resten. samt massa annat av samma författare. anledningen till varför jag inte trodde att jag skulle gilla den här är att jag inte valde den själv. jag brukar alltid vilja välja mina böcker själv. de här hade min pojkvän köpt och läst och älskar, så nu ville han att jag skulle läsa. jag var lite motvillig, då fantasy inte riktigt är min grej (lite är det min grej, men inte jättemycket). i alla fall, så läste jag och jag älskade. så himla bra böcker. fruktansvärt spännande och det handlar ju om magi, då kan det ju inte vara dåligt.

Inga kommentarer: