torsdag 16 december 2010

klädutmaning - dag 46

idag är det snöstorm ute, och jag har på mig flamingos. flamingos är ganska häftiga djur. alla djur som är rosa, måste man ju gilla.
klädutmaningen tuffar på. det är 16 december och bara drygt två veckor kvar på utmaningen jag satte mig själv i. på nyår har jag hållt på i två månader och det känns ändå himla coolt. innan de här månaderna var det mycket länge sen jag inte köpt ett klädesplagg på två hela månader (om det ens har hänt?). det hela känns jättebra och jag är så glad att jag vågade utmana mig själv.

3 kommentarer:

malin sa...

Ja visst är det.

Fröken Hanna sa...

Svar till Kajsa: Ja, de är verkligen tjusiga!

sofia sa...

sv: Ja eller hur? Gillar inte fula presentpapper (haha sånna med tomtar eller affärers logga på).

Förresten, så jävla grymt med klädutmaning! Hur länge har/ska du hålla på?