tisdag 21 december 2010

dag 15 - mina drömmar

något av det tråkigaste man kan lyssna på är när folk babblar på om sina drömmar. man fattar noll, och hänger aldrig med i berättelsen. men efter som jag är som jag är, så struntar jag i det och berättar ändå. jag drömmer alltid massor. varje natt och mycket verkligt. ofta är det ganska obehagliga drömmar. mycket ofta handlar de om att jag är stressad i drömmen. att jag ska göra någonting men inte kommer iväg. eller att jag har glömt saker och springer runt och letar. stress, stress. ett annat vanligt tema i mina är zombies. jag *hatar* zombies. dom är så vidriga och onda. och döda. det är mest sånt jag drömmer. och kanske sexdrömmar. ibland. ganska sällan faktiskt. en gång hade jag sex med en person som var jag själv. det var konstigt.

2 kommentarer:

Lizy sa...

Haha håller med om det med drömmar! Tänkte faktiskt på det imorse. Vill folk tråka ut en ska de berätta om vad de drömt.

Denana sa...

Hahaha, håller med som tusan!