torsdag 30 december 2010

dag 24 – det här får mig att gråta

en sak som får mig att gråta är extreme home makeover. ja, jag skäms. men det är ju så fint. och så sorgligt. en annan sak är när jack dör i titanic. jag grät floder till det när jag var elva, och samma sak händer varje gång jag ser den filmen.

- winning that ticket, rose, was the best thing that ever happened to me... it brought me to you. and i'm thankful for that, rose. i'm thankful. you must do me this honor. promise me you'll survive. that you won't give up, no matter what happens, no matter how hopeless. promise me now, rose, and never let go of that promise.
- i promise.
- never let go.
- i'll never let go, jack. i'll never let go.

1 kommentar:

Tuss sa...

åh jag börjar gråta bara av att läsa citaten. så himla fin film!