måndag 13 december 2010

dag 07 – min bästa vän

jag har nog ingen bästa vän direkt (eller jo, daniel, men han är ju så mycket mer än så). jag har aldrig haft massa, massa vänner. jag är inte super-social. jag har inte 200 vänner på facebook. jag har aldrig varit någon slags drottning av det sociala livet. jag har alltid haft svårt för att skaffa vänner. det har alltid varit ett problem.
men jag har några fina vänner. och dom gillar jag alldeles fantastiskt mycket. vissa bor i malmö, andra långt härifrån. flera kommer från oxelösund, men nästan ingen bor kvar. ett par stycken är jag jättenära med, andra är kompisar jag träffar då och då.
det blir lätt så larvigt när det ska skrivas om vänner. jag vill så klart inte "glömma" någon. eller utelämna någon. eller nämna någon som inte alls känner samma sak för mig. därför nämner jag ingen.
jag tror alla vet vilka de är i alla fall.

Inga kommentarer: