söndag 19 december 2010

dag 13 – den här veckan

idag är det söndag, så det var ju en passande rubrik idag.
den här veckan började med att jag var lite förkyld och gick inte på min feministiska studiecirkel. den här veckan har jag pluggat massa. den här veckan har jag läst böcker, analyserat böcker och diskuterat böcker. den här veckan har jag druckit citron te och ätit jordgubbs-yoghurt. den här veckan sändes det inget bones eller fringe. den här veckan har jag haft röda naglar. den här veckan var jenny i malmö, så jag har träffat henne. den här veckan har jag druckit öl (hemma hos lina), vin (hemma hos amanda) och julmust (hemma hos mig). den här veckan har jag tvättat. den här veckan har jag handlat julklappar. den här veckan har jag fikat med fina människor. den här veckan har jag sprungit runt på stan och halkat i snön. den här veckan har jag haft träningsvärk i hela kroppen på grund av stan- och snöspringande. den här veckan har jag bytt bakgrundsbild på min mobil.
den här veckan har varit helt okej.

2 kommentarer:

Sofia sa...

svar: ja, jag gillar det verkligen!

bella sa...

vilket bra inlägg. du är bra. vilken fantastisk vecka det låter som!!