måndag 9 juni 2014

Tfios-peppen!

Alltså. Ord kan inte beskriva hur peppad jag är inför den här filmen. Jag läste The Fault in Our Stars för flera år sen, precis när den kom ut och jag har velat se det som film ända sen dess. Jag älskar att se filmer baserade på böcker jag gillar. Det är som att få lite mer, lite extra av den där braiga grejen som ju egentligen tog slut när boken tog slut, men häpp happ helt plötsligt finns det mer.


Jag har läst och omläst boken en hel massa gånger. Och nu är det snart dags för den att ha premiär på bio! Hurra för det! Nu måste jag bara finna tiden att ta mig in till storstaden och se den (i min lilla stad finns nämligen ingen bio :( ). 





Nu skulle det vara himla kul att läsa boken på svenska också. Det ska jag försöka passa på att göra nu innan jag kan se filmen. 

Inga kommentarer: