tisdag 24 juni 2014

Midsommardagen!

Midsommardagen var, som den brukar, en ganska lugn dag. Vi hade nattgäster som sov över. Jag vaknade och skrattade ungefär en halv dag åt det som skedde på förmiddagen och jag är så glad (skadeglad!) att jag fick vara med och uppleva midsommardagen 2014 med Björkis. Vi kan lämna det så. Inget mer sagt.

Ingen var väl särskilt överdrivet pigg, men David gjorde en insats och gick ut och lekte med Blixten. Och sen städade vi så in i.



Målet med dagen var att beställa pizza och titta på Harry Potter-filmer. Målet nåddes. Med råge. Vi blåste upp en luftmadrass som David fick ligga på och titta på filmerna. Inte tänkte vi trängas i soffan i onödan.



Men eftersom jag är ett sånt partyanimal drog jag iväg ett par timmar på kvällen och drack öl med mina kollegor. Men sen kom jag tillbaka. Och grabbarna hade bara hunnit till typ slutet av Order of the Phoenix. Så jag fick se hela Half-Blood Prince också! Men sen var det minsann läggdags. Maraton är typ bäst.

Inga kommentarer: