söndag 1 juni 2014

Första juni!

Idag är det alltså första juni (ett mycket bra datum för juni är lika med sommar!) och jag är klädd som en bör på den första sommardagen. Jag och Blixten carpar skiten ur den här allra första juni-diemen. Genom att ligga i solen och läsa. Och äta lunch ute! Jag älskar att äta utomhus hemma. Frukost och lunch allra helst. Det känns så megasomrigt. Allt smakar godare och känns så mycket bättre utomhus. En av de bästa grejerna med sommaren är när jag är ute och går förbi folks hus och hör klirret av porslin och bestick, och då vet jag att de bär ut allting till altanen eller balkongen och planerar att äta utomhus och det är bara så himla mys.

 
Jag har på mig baddräkt! Under jeansshorts! Typiskt somrig klädsel.


Och imorgon har jag avslutning på utbildningen jag gått. Skolavslutning! Somrigare blir det ju inte.

1 kommentar:

Lisa sa...

fin klädsel :)