torsdag 13 februari 2014

Lite neon, lite beige

Jag gillar verkligen min nya halsduk som jag hittade på Monkis rea. Verkligen. Jag tycker den är superfin. Men ibland känner jag mig som en människa med varselkläder. Typ nån som jobbar på ett bygge och måste ha på sig en varselhalsduk så inte lyftkranar och bulldozers ska krocka med den. Eller nåt.


Den är alltså neongul och nudebeige. Himla fina färger ihop (jag har en kofta i nästan samma kombination. Nej, jag ska inte bära dom ihop. Eller ska jag?). Den gula är verkligen galet neonig. Den riktigt lyser. Jag är inte mycket för neon annars, men ihop med beige tycker jag att det kan vara toppenfint.

Men ändå. Varselfärg. Jag är lite kluven.

2 kommentarer:

Johannas Retro sa...

Söt du är! Ha en fortsatt bra torsdag! :)

Josefine sa...

Den är skitsnygg!