fredag 28 februari 2014

En ananas och hela alfabetet

Jag har skaffat mig lite saker att hänga på väggarna. Eftersom vi är förhållande vis nyinflyttade och har mycket större än tidigare är våra väggar himla vita och tomma. Det är svårt att veta hur jag vill ha det. Nu i veckan köpte jag två nya illustrationer att sätta upp på väggarna. En ananas och ett alfabet. Ananasen tycker jag är sjukt fin och glad. Typ somrig.


Den har inte hamnat på väggen än, den står på ett bord och känner in rummet.


Alfabetet tycker jag är toppenfint också. Inte heller det har hittat upp på väggen. Jag avskyr att göra hål i en perfekt och hel vägg, så jag väntar lite. Försöker hitta den perfekta platsen. I vilket rum den passar bäst, och så vidare. Än så länge står den bara lutad mot väggen. På en korg full med rollspelsböcker och tärningar.



Nån gång ska jag få upp dem på väggen. Men allt har sin tid.

1 kommentar: