tisdag 16 augusti 2011

Pizzaparty!

I lördags var jag alltså på kalas, för en härlig kvinna som precis fyllt 35. Denna härliga kvinna är min faster och därför så var en mycket stor del av gästerna mina släktingar. Vi satt ute i trädgården hela kvällen, även fast det blev aning kallt när solen gått ner. Men på sommaren ska man ju vara ute. Jag och Danne hamnade på partyfilten, där så småningom även de flesta av barnen hamnade, vilket ledde till att vi fick leka med klossar och kasta med rosa miniflodhästar i plast. Men det gör ju inget, för sådant gillar ju vi. Framåt kvällen blev det pizzaparty och det är ungefär allt jag kräver av en bra lördagskväll.









3 kommentarer:

emmi sa...

- Tusen tack söta du!

emelie sa...

ja, kräftor är super gott!

En liten bildblogg av Felicia sa...

sv: jaa visst är dom! :)

läste i ett inlägg nedanför om Jessica i Trueblood, åhhh jag älskar den serien! :D love ♥