måndag 8 augusti 2011

Det var år sen vi var små

I lördags anordnade alltså jag och Johan en återträff-grej för vår gamla klass. Det syntes redan på Facebook (där vi skickade ut inbjudningar) att inte så många skulle komma (vilket vi nästan redan kunde gissa innan), men vi bestämde oss för att köra ändå. Och tur var det, för det var en himla kul kväll. Vi tänkte innan att det kanske skulle bli aningen stelt att hänga med folk som man inte träffat på länge, men det funkade faktiskt himla bra.

Vi höll till på en enorm gräsmatta med tillhörande badplats.

Vi grillade också. Jag år halloumi/hamburgare-burgare. Sjukt gott!
Jessica och Juan, två av mina gamla klasskompisar.
Johan, min med-värd.
Daniel gick inte i min klass, men han fick vara med ändå.
Hallberg, däremot, har jag gått i samma klass/skola som länge.
Markus.
Vi skräpade ner mycket (men det städade vi såklart bort) och vi spelade frisbee.
Frisbee-krasch!

2 kommentarer:

Lisa sa...

sv; aaahh jag vet, de är så söta när de är små!

angelica sa...

åh va mysigt :)

sv: Underbara filmer det där! :D