måndag 29 augusti 2011

I radioskugga



Det finns än så länge inget internet i min nya lägenhet. Gud, så trist det är. Jag behöver internet. Jag är så van. Det ska alltid finnas där. Nära till hands. Så att jag alltid kan göra allt jag vill. Det är så mycket som ska fixas som jag behöver internet till. Så mycket jag vill kolla upp och läsa. Så mycket jag vill göra och skriva. Bara betala räkningar blir ju himla svårt utan internet.
Så nu sitter jag hemma hos pappa och lånar hans. Och här kommer jag nog sitta imorgon med. Men jag får se på det hela positivt. Jag får ju i alla fall en rejäl promenad när jag går hit (och bär på datorn).

5 kommentarer:

Meg sa...

sv. Tack ska du ha :)

Ellen sa...

sv: Åh, tack så mycket! :)

donnasandra sa...

hehe ja internet är de flesta smått beroende av hehe :-P skaffade mobilt bredband men det var dumt, inte alls sådär bra som man vill ha det :-D

Emma says style, love & rock and roll. sa...

gaah, I'd die...

Siri sa...

sv: Ja visst är det vackert! Synd bara att det var isande kallt, haha :)