måndag 15 augusti 2011

But you kissed me back!






Jag är ju himla förtjust i serier och en av mina favoritkaraktärer just nu är Jessica från True Blood. Hon är fantastiskt snygg, lagom konstig på grund av att hon är en ganska ny vampyr och hon är härligt tonårsaktig (och så ytterst besviken på att hon kommer att vara det för alltid). I förra avsnittet var hon nära att dö och jag satt med andan i halsen och hoppades att allt skulle gå bra. Som tur var gick det väl och hon blev räddad i sista sekunden av en man som inte var hennes pojkvän. Så nu är hon fångad mellan två killar och vet inte riktigt vad hon vill.

7 kommentarer:

LisaMarie sa...

Åh jag gillar också Jessica. Avsnitten i andra säsongen när hon blir kär gillade jag jättemycket!! :D

Anonym sa...

jag har faktiskt inte sett true blood!
screenshots<3

Louise sa...

Oh jag älskar True Blood! Längtar till 25 augusti för då börjar dom köra säsong 4 på canal+ :)

Tack tack :) Är lite ovant vid att ha senapsfärg på kläder men man får ju prova :)

Adèle sa...

TRUE BLOOD <3<3

Beatrix sa...

har aldrig sett true blood, trot eller ej.. antar att jag verkligen missat något.

Tove sa...

Åhh, trueblood är så bra! Längtar tills dom börjar sända nästa säsong på tv!! :)

Emelie sa...

Ja, men JA! Hon är toksnygg, love redheads! (vilket är ganska ironiskt att jag själv försöker hålla mitt hår snyggt rött...)