tisdag 3 mars 2015

Två saker jag gillar: nagellack och muggar

En är lite förutsägbar ibland. Jag gillar att instagramma och vissa grejer instagrammar jag visst ganska ofta. Två av mina favoritsaker här i livet är nagellack och muggar. Det syns, så att säga.

Här är elva drickdon med tillhörande nagellack (och ett utan!).

Nagellacket Grape Jam från Isadora och mugg från Coop med mönster inspirerat av Stig Lindberg.


Inget nagellack alls (har antagligen jobbat) och ananasglas från Ikea.


Blue My Mind från H&M och tekopp med tesil från Ikea.


Supervåriga Splash of Grenadine från Essie med matchande smoothie i glas som var en present (från Cervera).


Nagellacket Blue Lagoon från Isadora och kopp med mangojuice från Ikea.



Sockerlacket Cotton Candy från Isadora och stor Swedish Grace-temugg med kaffe.



Grape Jam igen, tror jag, fast här med Skönheten och Odjuret-mugg.


Lovie Dovie från Essie med k-mugg från TGR.


Nagellacksfärgen On a Trip från Wet'n Wild i serien Megalast (typ bästa och billigaste lacken!), matchat med en tekopp från Rörstrand i mönstret Mon Amie.


Boxer Shorts från Essie ihop med vinglas.


Och sist men inte minst Mojito Madness från Essie och vit mugg från TGR.


Inga kommentarer: