onsdag 18 mars 2015

3 x vardag

Här kommer tre nya vardagsbilder. Fast de är tekniskt sett inte från en vardags, utan från i söndags.

Men, men. I söndags började jag på en ny bok: The Secret History av Donna Tartt. Ny för mig alltså, själva boken är inte ny. Inte heller är den nyköpt, den har legat i min bokhylla och bara väntat i flera månader. Men nu var det alltså dags. Jag instagrammade en bild på boken och alla ba Den är helt sjukt bra! Så jag fick jättehöga förväntningar och än så länge håller dom, den är verkligen jättebra.


Sedan på förmiddagen i söndags så tog jag med Blixten och drog till skogs. Det var urfint vårväder men tidigt på förmiddagen/morgonen så det var i princip ingen alls där. Vilket är det bästa, skogen ska en vara i ensam.


Efter promenaden kom jag hem till ett stökigt kök och jag bar en tröja med små hajar som tryck.


Sen var jag på årsmöte, och jag var på fika hos mormor och morfar, som varit utomlands i tre månader och jag fick en plånbok som souvenir. Och det var den söndagen.

Inga kommentarer: