torsdag 23 oktober 2014

Sick and tired of always being sick and tired



 Jag har varit förkyld i lite mer än en vecka och jag är så fruktansvärt dålig på att vara sjuk. Jag har absolut ingen ork, jag är trött hela tiden och SÅ HIMLA UTTRÅKAD. Jag får såklart en massa idéer jag vill göra, men orkar inte genomföra något vilket gör mig heldeppig. Och eftersom vi har hantverkare hemma kan jag inte bara ligga i soffan och dö, jag måste gå upp klockan sex och vara klar när de kommer och öppna dörren och svara på frågor som hur högt upp på väggen handdukstorken ska hänga. (Inte vet jag, normalhöjd?!)

Jag orkar inte cykla till skolan de dagarna jag har föreläsning, pga jag får hostattacker och jag inte andas, utan måste lägga pengar på bussen, vilket gör mig arg. Jag får inte sova på natten för jag bara hostar och hostar och att inte få bra sömn gör mig både tjur och surig. En riktig liten solstråle är vad jag är.

(Japp, Anastacia-citat i rubriken!! Kunde ju inte motstå. Hon får inte mycket uppmärksamhet nu för tiden, men jag glömmer aldrig. Kommer ni ihåg glasögonen, förövrigt?)

Inga kommentarer: