måndag 25 mars 2013

Nu matchar jag mattan. Och Blixten.

Ända sedan för kanske ett halvår sedan då jag såg min mamma ha på sig svartvita tajts med lite mönster på (ja, jag tar klädidéer från min mamma), har jag varit sugen på mönstrade ben. Men jag har liksom inte hittat nåt bentyg som jag gillat. Förrän nu.
Jag var inne på Monki och såg de här supermönstrade tajtsen. Svartvita, precis vad jag var ute efter.



Först var jag nära att fega ur och inte köpa dem. För när passar det egentligen med så här mönstrade ben? Hur ska jag matcha dem? Vad passar svartvita ben med egentligen? Men Jessica, mitt shoppingsällskap och stöd, peppade mig och menade att en bara måste våga ibland. Mönstrade tajts kan passa med det mesta.

Sagt och gjort, nu äger jag alltså ett par svartvitmönstrade tajts. Och jag gillar dem himla mycket.

1 kommentar:

Frida sa...

Jättefina! Du gjorde verkligen rätt i alla köpa de!
Kram Frida