onsdag 3 oktober 2012

When you drink water through your trunk, does it taste like boogers? Uh, NO!... Well... sometimes.


Så här såg jag ut en annan dag. Inte idag. Absolut inte idag. Idag har jag jobbat och handlat och simmat och nu är jag alldeles trött och mosig och ska precis dricka te och titta på The Life Aquatic. Idag har jag inte på mig silvertröja utan en stor, grå polotröja. Mitt hår är inte uppsatt, utan klorkonstigt, både platt och tovigt på samma gång. Och jag har absolut inte rött läppstift. Men en annan dag. Då såg jag ut så här.

3 kommentarer:

/// sa...

Hej! Tänkte bara tipsa om mitt lilla projekt Cancerboken.se. Där skriver jag om hur det verkligen är att leva inpå cancer. Jävligt odramaturgiskt, men ärligt.

http://www.cancerboken.se

Linda sa...

så söt du är!

lisa sa...

finfina du!