torsdag 18 oktober 2012

Och hela staden syns från berget

Häromdagen tog jag och Daniel en tur med Blixten upp i skogen. Upp i skogen, för att skogen ligger på ett berg. Ett berg med ett vattentorn. Det ligger nära där vi bor och det brukar inte vara så mycket folk där, så det är ett megabra ställe att låta Blixten springa fritt och utforska skogen. Och det är ju något som små hundar älskar.

På berget är det utsikt över nästan hela stan. Eller ja, centrum i alla fall.


Jag hade mössa och sportig jacka. Sportiga kläder är inte direkt min stil men det är himla bra att gå i blöt skog med.


Berg. Och träd. Och Daniel. Och en liten Blixt (poäng till den som ser honom).


Det var precis innan kvällning och solen höll på att gå ner. 



Jag hade kängor på mig. Verkligen höstigt. 


Och så ett vattentorn då. 


Inga kommentarer: