lördag 13 oktober 2012

Fyra bilder från min födelsedag

Jag hade inte kameran framme alls på min födelsedag. Men jag knäppte några bilder med mobilen. Dock ingen på alla människor som var här och kalasa, vilket ju kan tyckas lite tråkigt. Men jag fick en bild på mitt nya halsband i vart fall. Och nagellack. Och det är ju himla viktigt.

Jättetidigt på morgonen öppnade jag presenter i sängen. Blixten var med och peppade. Och lekte med presentpappret när paketen var öppnade. Och så mitt nya halsband som jag älskar. Det låg i ett av morgonpaketen.

När jag tittade i postlådan strax efter lunch så låg det ett paket däri. Ett godispaket från min vän Jessica. Gott! Och sista bilden är på mitt nagellack som jag fick i present samt armbandet som jag fick i present. Jag fick så himla många och fina presenter. Inte klokt vad bortskämd jag blir på min födelsedag. Det är ju det bästa med att fylla år!

Alla bilderna kommer från min Instagram, Kobranhuggertill heter jag där.

1 kommentar:

Karoline sa...

Grattis i efterskott raring!!!