tisdag 23 oktober 2012

Bloody


Häromdagen målade jag blodnaglar. Det kändes väldigt Halloween-igt och passande för tiden på året. Men det var liksom lite för mycket utklädnad över dem att de fick försvinna lika fort som de kom. Men om jag skulle gå på Halloween-fest utklädd till nåt läskigt (typ en zombie) så skulle jag helt klart välja dessa naglar.

Jag är sämst på att klä mig Mean Girls-sexigt på Halloween. Jag är aldrig en sexig katt, jag tycker det är helt bisarrt (och ganska vidrigt) att klä ut sig till något sådant. Då är jag hellre läskig på riktigt. Den senaste Halloweenfesten jag var på var jag klädd som en av de två tvillingarna i The Shining (Amanda var den andra tvillingen). Det var läskigt. Året innan var jag Carrie. Helt dränkt i blod. Med en tjusig klänning. Det var också ganska läskigt. Men alla fattade inte referensen. Hatar när sånt händer.

1 kommentar: