lördag 20 oktober 2012

Netflix!

Det här är vad jag har gjort idag:


Jag har skaffat Netflix! Och jag har tittat megamycket såklart. Än så länge gillar jag det jättemycket, men det är jag inte särskilt förvånad över. Jag menar en massa film och tv-serier att titta på när jag vill, hur jag vill. Klart jag gillar't. Men vad jag förstår så blir det ännu bättre med tiden, eftersom flixen lär sig vad jag gillar ju mer jag ser och betygsätter. Jag har hört att det inte finns så många nya filmer, men det är ju inte nya filmer jag vill se heller. De vill jag ju se på bio. Med Netflix vill jag hitta alla guldkorn som jag missat. Jag blir nästan stressad av alla filmer och serier jag inte sett. Men nu så. Nu är det dags att se allt. Jag är så himla peppad. Snacka om att filmhösten är fixad.

1 kommentar:

jennifer sa...

Åh, skaffade Netflix för ett tag sedan! Så nu är det seriemaraton varje kväll här i lägenheten! Bäst.