tisdag 16 oktober 2012

Na na na, na-na na na, Na-na na na, hey Jude


 Jag älskar den här stickade tröjan. Det är bästa färgen. Så fort jag tar på mig något mintigt så känner jag mig liksom fin. Det är kanske min färg?

Just den här tröjan är lagom kort i midjan också, så den blir inte så bylsig som vissa stickade, tjockare tröjor har en tendens att bli. Det gillar jag. I mina öron sitter så miniörhängen. Med en liten beige sten i. Så himla fina. Och mini. Jag blir alltid väldigt nostalgisk av små pluppörhängen. Det hade jag alltid i öronen när jag var mindre. Eller alltså liten. När jag alldeles precis hade tagit hål i öronen. Jag ägde hur många miniörhängen som helst. Lådor fulla. (Små lådor, men ändå). Jag hade billiga och dyra. Plast och guld. Runda och olika figurer av alla de slag. Stora örhängen i all ära, men det är något speciellt med minisar. De är liksom så himla söta.


1 kommentar:

lisa sa...

ja minisar är bäst! de är så söta. tröjan din är superfin och mysig, var har du köpt den?