måndag 27 augusti 2012

Sommarnaglar

Så här har mina naglar sett ut den senaste tiden. Jag gillar att byta nagellack. Och efter mitt sommarjobb inom vården (där jag inte bar nagellack) blev jag otroligt sugen på att måla med en massa olika färger. Helst på samma gång. Men det är ju bara så himla roligt med nagellack.

Blue Lagoon från Isadora.

Nr. 316 från Depend. 

Det röda är Bloom från CCUK Diamond Gloss, Den mörkgröna randen är nr. 56 från Viva La Diva, de ljusgröna prickarna är Vintage Mint från Isadora och de svarta prickarna är Manhunter från H&M. 

Den lila bakgrunden är nr. 299 från Depend.  Och blommorna är White från Mavala samt Going Bananas från H&M.

Och här är den bubbelgumsrosa bakgrunden Toulouse från Mavala med trianglar i Silver från Mavala och Ocean Drive från Isadora. 

Jag äger ganska så himla många nagellack. Det är absolut ingen bristvara hos mig.

1 kommentar:

lisa sa...

tjusigt! måste måla mina idag kanske.