måndag 20 augusti 2012

Att bada i havet är det bästa med sommaren

Igår jobbade jag från 06.00 till 14.00 och blev svettiga och dan, för det var hur jäkla varmt och kvavt som helst. Då var det himla bra att jag och Daniel hade bestämt med Johan och Shara att mötas upp på Jogersö och gå och bada. Blixten var också med såklart. Han har blivit en hejare på att åka i cykelkorgen, så nu har vi mycket lättare att ta oss till olika ställen. Allt går så fort på cykel.
I vart fall så cyklade vi till Jogersö direkt när jag slutade jobbet. Det var dövarmt och jag hoppade ner i vattnet direkt. Andra var inte lika modiga. Shara höll sig mest på land. 



Vädret var inte jättesoligt, men det var så himla varmt. Vi har hittat bästa stället på Jogersö att bada på. Stora stranden gillar jag inte alls, jag vill bada på andra ställen. 


Efter badet tog vi en öl på Havets Källa. Eller okej, det blev kanske två. 



Det var himla roligt att träffa Johan och Shara, det sker inte så ofta eftersom de inte bor här, men det är lika skoj varje gång!

Inga kommentarer: