söndag 26 augusti 2012

Jag behöver pynta mina väggar

Igår klickade jag in mig på Society6.com och herre min påve så många fina prints det fanns där. Hur många olika som helst (och vissa var visserligen superfula), men många var så himla fina.

Till exemple Up!-inspirerade "Adventure is out there":
Den skulle passa bra på min vardagsrumsvägg. Den väggen är alldeles för vit och för tom i nuläget. 

Eller Fantastic Mr and Mrs Fox! Så fina. 

 Eller vad sägs om Marc Johns tjusiga piprökande kanin?

Den här Royal Tenenbaums-planschen gillar jag jättemycket.

Det här typ tuschmålade mönstret gillade jag så mycket att det är min bakgrundsbild på mobilen just nu. Jag blir glad varje gång jag ser det. 

 Det här citatet kommer från The Help (eller Niceville hette den väl på svenska?).

2 kommentarer:

Becka [fotoblogg] sa...

Åh så fina!

kajsa sa...

Jag har förbjudit mig själv (på fullaste allvar) att gå in där för att jag inte helt ska knarka loss på prints. Vi har nämligen inga vägar kvar som jag får pynta. Så tills den dagen vi har hus jag och mannen så håller jag mig snällt borta. Även om jag nu vill ha ungefär alla av de du visar här. Åh. Suck. Knorr.