lördag 4 augusti 2012

Back to the 90s


Alltså, herre min påve. Så här såg ungefär alla smycken jag ägde på 90-talet/början av 2000-talet ut. Exakt såhär. Yin & Yang-symbolen var urpoppis och hologramsmycken hade jag mer än ett. Armband med små glaskulor hade jag också flera stycken. Jag trodde liksom på något sätt att den typen av smycken aldrig skulle komma tillbaka igen, men så fel jag hade. Nu är vi där. Nu kan alla dessa smycken köpas på Gina Tricot. Och jag tycker nästan fortfarande att det är lika snyggt som jag tyckte då.

(Allt kommer från Gina Tricot)

2 kommentarer:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! En nystartad där du kan vinna en valfri vara från Blingskal.com

Du kan ÄVEN vinna ett egendesignat iphone-skal, Presentkort hos edeal, presentkort hos dam&knekt, barnkläder, barntillbehör bland annat supersmarta nappar =) Det kan ju vara just DU som vinner :)

direktlänk här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

INGRIDWENELL.SE - Fashionblog sa...

åå älskade 90-tal :D